onsdag 25 maj 2011

STUDION snart färdig!!!!

Jag har snart byggt färdigt studion. Yay för det!
Har en fet MAC (i5) och ett ljudkort från AVID som heter ELEVENRACK. Jag köpte ett midi-keyboard från M-Audio och en stormembransmick från SE. Bilder kommer!

Satt igårkväll och började pilla på olika sköna ljudbilder. Jag kör PRO TOOLS 8 (funderar på att uppgradera, snart)

Nu behöver jag egentligen bara en vettig möbel i sovrummet att ställa allting på. Möbeln ska vara liten och smidig men ändå ha lite yta över för kaffekoppar, textpapper och sånt. Inne i klädkammaren ska jag ljudisolera och täta ordentligt, det ska bli sångbåset. Hoppas få ordning på grejerna lagom till sommaren.

Har ju några låtar som bara måste komma ut, och in i era öron...

- smile it's free -

1 kommentar:

Mallan sa...

På tiden att du kommer ut ur garderoben... :)